fredag den 6. maj 2011

We're going to MALTA!

Billeder fra google.
I morgen rejser min mormor, morfar, lillebror og jeg til Malta, et lille land som ligger mellem Italien og Afrika. Har været der 2 gange før, og jeg glæder mig helt vildt til 7 dage på skønne Malta! Vi skal bo på Mellieha Holiday Centre, og der er såå skøønt! Jeg fik at vide i mandags, at vi skulle afsted, så hele denne her uge har jeg bare gået og set frem til i morgen. Når jeg skal på ferie, glæder jeg mig så meget, at jeg faktisk næsten ikke engang kan sove aftenen inden vi skal afsted, så regner med at være meget træt i morgen tidlig haha.
Btw, vi skal afsted allerede i morgen!! Glæde glæde glæde.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god tur :-)

    Ny fast læser!

    fifteen and fashion:
    http://lisewedege.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. God tur til dig! (; og tusind tak for kommentaren i blog, din er os rigtig fin ;) Glæder mig til du får blogget noget mere (;

    SvarSlet
  3. God tur! Din blog er også rigtig fin :)

    SvarSlet
  4. Årh hvor nice! Ville ønske at det var mig der skulle afsted :I

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet