onsdag den 18. maj 2011

Malta Outfit - Dress & Converse

Her får I lige et outfit fra min ferie på Malta..
- Who says, I can't wear my converse with my dress? Well baby, that's just me! Hehe, fra Demi Lovatos sang "La La Land" eller sådan noget.. Var fan af hende, da jeg var 10-11 år, but not anymore.. Men den sætning fra hendes sang passer godt til dette outfit ;)
Kjole: Sisters Point - Sko: Converse 
Hehe no makeup on this picture.. Har faktisk ikke makeup på på nogle af billederne fra Malta, egentlig ret dejligt lige at være "makeup-fri" i en uge, selvom jeg kun bruger mascara, lol..
Okay nok blablabla fra mig..

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du sød ud (-: Jeg kigger helt sikkert forbi igen, og ser om der kommer mere spænende (-: Så kunne det da være at jeg skulle blive fast læser!

    Det ville være skønt hvis du gad at kigge forbi min blog(-: Yajunhuang.blogspot.com

    SvarSlet
  2. ej hvor ser det dejligt ud :)

    SvarSlet