fredag den 6. maj 2011

Bloggens første indlæg

Hej og velkommen til min nye blog!!
Mit navn er Silje, og jeg er en pige på 13 år fra København.
Jeg har oprettet denne blog, fordi jeg synes at blogging så rigtig fedt og sjovt ud, og så tænkte jeg, at jeg da også lige ville prøve det, hehe. Jeg kommer ikke til at blogge om noget specielt emne, men om en masse forskellige ting - hvad jeg lige har lyst til at blogge om. Dog tror jeg, at bloggen kommer til at handle meget om tøj/mode og min hverdag.

Jeg vil lige skrive lidt om mig selv, så I ved lidt om, hvordan jeg er.. eller noget :)

Som sagt hedder jeg Silje, og jeg er fra lille bitte dejlige Danmark. Jeg går i 7. klasse, og jeg elsker at være sammen med min familie og mine venner, som så mange andre gør.. Jeg går til teater og jeg er sådan ok udadvendt, eller faktisk, ret meget udadvendt. Jeg elsker mode og shopping, og at rejse! Især til sydeuropa, og dem, som kender mig, ved at jeg ELSKER Grækenland! Har været der mange gange, og ja, der er bare så skønt! Jeg har ret plat humor, spørg selv mine venner, haha. Jeg prøver at være så positiv som muligt, og jeg har det helt klart bedst, når jeg er glad (of course). Jeg elsker musik, og min musiksmag er meget bred, så jeg hører en masse forskelligt musik!
Nå men nu tror jeg altså ikke rigtig, jeg kan finde på mere at skrive.. Håber I orkede at læse mit laaange første indlæg på bloggen!

That's me (ignorer venligst at mit hår ser mega uglet ud haha)

Glæder mig til at blogge, og håber på at få en masse dejlige læsere.

Knus fra Silje <3

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogger verdenen! :) Jeg vil da klart kigge mere til din blog, og tak for kommentaren på min. håber du vil være fast læser. Knus herfra. :) og hvor ser du bare køn ud :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, blev virkelig glad for din søde kommentar!
    Skal nok kigge forbi din blog og blive fast læser, når jeg kommer hjem fra ferie, har ikke rigtig tid lige nu desværre.. :)

    SvarSlet