lørdag den 7. maj 2011

Outfit 07.05.2011 - Rejseoutfit

Hej alle! Har pakket det sidste, været henne i en fotobutik og købt nyt hukommelseskort til mit kamera og ellers bare tullet rundt og glædet mig, haha. Nu er der kun 2 timer til at vi tager ud til lufthavnen, og så går turen til Malta! Jeg har ikke computer med på ferie, så jeg kan først blogge igen om en uges tid (hehe god start på at blogge), men jeg vil tage en masse billeder nede på Malta og lægge dem ind på bloggen (eller rettere sagt spamme bloggen med billeder fra Malta), når jeg kommer hjem. Og så vil jeg også prøve at få taget nogle outfitbilleder dernede, sounds great? :) Eller hvad synes I?


Her er dagens outfit, som er det tøj, jeg rejser i. Tror også jeg tager min lange, sorte cardigan med, hvis det er lidt køligt i flyet.
Bluse: ginatricot - Bukser: Vila - Sko: Converse

Nu skal vi snart afsted, så hav det rigtig godt så længe, glæder mig til at blogge mere, når jeg kommer hjem! Knus

8 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig! :) Rigtig god tur.

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej hvor dejligt! håber du får en rigtig god tur :D
    jeg er blevet fast læser, kig eventuelt forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  3. fedt outfit med farver :-) god tur!

    SvarSlet
  4. Fed blog og fint outfit, er blevet fast læser :)

    cathrine.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Din blog er virkelig også fin. Jeg er nu blevet fast læser! :)

    //annadinesen.blogspot.com//

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer!

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt outfit - elsker dit hår :-)

    SvarSlet